5 comments

  • Gundars Patmalnieks

    A kādas ir izmaiņas?
    Ka nevar startēt entajās klasēs?

  • GD

    Nolikumā:
    punkts 2.3. pazudis “iespēju robežās” nodrošina…
    punkts 5.1. vai WWjun šogad nebūs?
    6.3.1. nestartē “tās klases” citas…
    7.2. Katra distance “vienā laivu klasē” tiek veikta…

    un beigās – kādas funkcijas veiks kontroles priekšnieks, ko viņš kontrolēs – laivas, dalībniekus vai vēl kaut ko?

  • GD

    BEBRA komentāri par nolikumu:

    2.3. LČŪ posma organizators transportu dalībniekiem un viņu inventāram nodrošina savu iespēju robežās
    4.3. Jaunizcepts, nevienā LČŪ organizētajā sapulcē neakceptēts amats, tāpēc šaubīgs. Obligāti nepieciešams iespējamo tiesību un pienākumu uzskaitījums
    Neviena federācija LČŪ kopumā nefinansē , tāpēc šei finanšu kontrole ir lieka. Klubi rīko savus posmus pēc savām materiālajām iespējām. Ir sacensību galvenie tiesneši, distanču priekšnieki, sekretāri. Viņu pienākumi un tiesības ir zināmi.
    Čempionāta galvenais tiesnesis ir visu kopīgi apstiprināta amatpersona, kurai pieder galavārds visos strīdīgajos jautājumos. Paralēla institūcija, kas jauktos LČŪ galvenā tiesneša darbā vai mēģinātu regulēt posmu organizatoru darbu šeit būtu destruktīva. Uz kuģa var būt tikai viens kapteinis.
    5 Ir aizmirsti WW jun
    7.2. Katra distance vienā laivu klasē tiek veikta vienā dienā.

    Ierosinu papildināt:
    14.4. Katram dalībniekam atrodoties trasē jābūt glābšanas vestē un ar ķiveri galvā. Par šo noteikumu neievērošanu ekipāža tiek diskvalificēta attiecīgā posma etapā.
    15.5. galvenā tiesneša pienākums ir nepielaist pie starta dalībnieku, kurš atrodas manāmā alkohola vai narkotiku reibumā, vai apdraud savu un citu personu drošību uz ūdens.
    Primārās funkcijas nepielaišanai pie starta veic starta tiesnesis, pēc tam informējot galveno tiesnesi, kurš saka savu gala vārdu.

  • Filin

    Juniori ir visās laivu klasēs,ja viņiem ir vēlme tajās startēt (mums likās pašsaprotama lieta), bet ja tas nav pašsaprotami tad varam izlabot.
    Loģiski, ja nav peldveste vai ķivere, tad netiek pielaisti pie starta (punkts 15.1) par diskvalifikāciju var runāt, ja starta tiesnesis ir tādu startētāju pielaidis pie starta (punkts 14.1)
    4.3. nav jaunizcepts, bet šis punkts “velkas līdz” jau kādu laiku.
    15.5 jau ir iekļauts, bet varam papildināt šo punktu, jo vienmēr pie starta ekipāžas pielaiž starta tiesnesis un tas redz visu
    6.3.1. nolikumā ir pareizi formulēts, saīsinu: drīkst nomainīt, ja nestartē tajā pašā laivu klasē.

  • Gundars Patmalnieks

    Nu baigi sarežģīti 🙂
    Labi, ka uz starta viss vienkārši : airis rokā, upe deguna priekšā, un forši cilvēki apkārt

Komentē