Bārta 2016

Jau trešo gadu aicinām izbaudīt dabas skaistumu un laivotpriekus noslēdzošajā Latvijas čempionāta ūdenstūrisma posmā Bārtas upē atpūtas bāzē „Ods” š.g. 24.un 25.septembrī, ierašanās 23.septembrī no plkst.14.00.
Vakarā dalībniekiem būs iespēja piedalīties jautrības sacensībās, iegūt jaunus draugus un iespējams saplānot kādu elpu aizraujošu ekspedīciju uz tuvām un tālām zemēm. Vakarā pasākuma dalībniekus priecēs Mārtiņš Petrovs, muzikālā apvienība Orions ar akustisko koncertu.
Papildus LČŪ noteiktām laivu klasēm, organizatori piedāvā iespēju savus spēkus izmēģināt pārgājienu kanoe laivu klasē (C2), kur ekipāžas tiek veidota no 2 personām , kur vismaz viens no dalībniekiem nav piedalījies nevienā laivu klasē iepriekšējos LČŪ 2016 posmos
Lai pieteiktos ūdenstūrisma sacensībāma C2 laivu klasē līdz 22.09.2016.obligāti jāaizpilda pieteikuma anketa
Vairāk informācija NOLIKUMĀ.
Tiekamies atpūtas bāzē „Ods” !
Foršs laiciņš, forša upe, forši cilvēki…
tiesāšana – sūdīga
Tik tiešām “sūdīga” – nobrauciena . sprinta un slaloma rezultāti redzami , kopsavilkums ar pēc plkst.20 izlikts apskatei un nepilnību novēršanai.Rezultātu apkopošana un apbalvošana ar 30 min.laikā pēc sacensību beigām” Nu kur nu vēl sliktāk” . Gundar, Tev ari ir iespēja piedāvāt tiesnešus, bet kaut kā nav manīts , ka šo iespēju izmantotu…
Inita, nesatraucies, vienmēr un visiem izdabāt nevarēsi 🙂 bet es ticu ka Gundars varētu būt labs tiesnesis 🙂
Tiesāšana kā jau tiesāšana
Cik saprotu problēma ar to, ka netika atrasts sprinta finišs (neesmu dzirdējis, ka būtu vēl kas)
Klubu pārstāvju sapulcē viss tika izstāstīts un finiša zīme pat atnesta un parādīta
Ja nesanāca piedalīties – tad jāizrunā ar tiem, kuri piedalījās. Viss. Liekas tikai loģiski
Sāpe saprotama, taču uzbrauciens nekorekts
(tu tacu negaidīji, ka pie pēdējiem vartiem kāds sēdēs katamarānā un norādīs virzienu uz finišu)
Visiem veiksmīgu dienu
mARIS
Tak ne jau tiesnešos vaina. Katrs dara, kā nu mācēdams (piem. laika vārtu tiesnesis komandu braucienā). Paldies viņiem par to! Tikai kādam to visu vajadzēja arī vadīt. Žēl, ka ar tādiem resursiem sanāca nu tā… Nezinu, kā citiem, man izcūkāta visa sezona.
Inita, labāk prasi padomu – vairāk iegūsi – nevis prasi, lai izdaru Tavā vietā.
Māri, saprotu ka Valmierā Tev bija grūti pāri visai Gaujai klaigāt visiem finišu 🙂 Vēlreiz Paldies Tev !
Bet tāpēc jau Bārtā distances tiesnesis uzlika normālus finiša vārtus. Sakaru priekšnieks nepamanīja un pārcentās. Pēc lietainas nakts tas ir normāli. Bet ko izdarīja Galvenais tiesnesis ?!?
Vienas sacensības nu galīgi nevar sabojāt perfektu sezonu,gan jau čempionāta kopvērtējumā izmetīs šo posmu ārā. Ja tā sāpe tik liela, tad nolikums paredz protestu iesniegšanu , kuru izskata GT. Tā kā nav protests, nav tiesnesim ko izskatīt un līdz ar to pašlaik tāda ” riešana un zākāšana ” vien sanāk.
OK Es kļūdījos divreiz:)
1.Kad kaut kāda mārrutka pēc , citu dalībnieku mudināts, aizbraucu uz to nelaimīgo finišu, tā vietā, lai ietu prasīt pārbraucienu. Ja pavisam godīgi, tad cerēju, ka gan jau Arvis kaut kādu objektīvu ciparu ierakstīs, un nebūs jātraucē tiesnešu darbs
2. Kad nospriedu, ka tagad Toms ar savu tūkstoti aizies garām. Tikko paskatījos- neaizies:)
Tomēr nedomāju, ka “laimīgās beigas” mazina mūsu tēmas aktualitāti
Nezinu, ja cilvēkam nepatīk LČŪ tiesāšana vai organizēšana, ir visas tiesības piedalīties sacensībās ārpus Latvijas, kā arī iespēja pašam organizēt sacensības, kuras piesaista tik daudz dalībnieku . Bet ir cilvēki, kas tikai māk klaigāt, pat uz saviem partneriem laivā. Kāpēc tieši šie cilvēki nepamana finišu, jocīgi.
Uģi, bija, bija arī citi, kas nepamanīja finišu un piespļaudīja Bārtu. (Man līdzīga sāpe bija Valmierā, jo bļāvienus no krasta “AIRĒ! AIRĒ VĒL!” uztvēru kā cauri nešanu… )